Gå til innhold

Friluftsfjorden. Takk til Norges peneste fylkesleder


Knut Adolfsen

Anbefalte innlegg

Helhetlig verneplan for Oslofjorden og Drammensfjorden

Buskerud Venstre ønsker å verne Drammensfjorden og Oslofjorden mer systematisk og helhetlig. Det er viktig med hensyn til fjordenes helsetilstand, det biologiske mangfoldet og truslene som overfiske, økt bruk, trafikk og nedbygging av strandsonen medfører.

Venstre vil:

• opprette flere marine verneområder i indre og ytre Oslofjord samt i Drammensfjorden.

• beskytte utsatte fiskearter gjennom fangstrestriksjoner og økt kontroll slik at vi får en økning av fisk i fjordene og opprettholder bærekraftige fiskestammer. Fritidsaktiviteter og kontrollert fiske må fortsatt være tillatt.

Dette er det nærmeste vi som jobber for Friluftsfjorden har kommet målet (i det fjerne). Er du enig i at dette høres bra ut kan du i første omgang sende en mail til rebekka@venstre.no

Friluftsfjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut bilde av Rebekka! jeg er nr. 108 på denne tråden, den første som svarer da de andre ikke har sett det de ønsket å se, Rebekka! Du har lagt ut hennes mail adresse men synes ikke det er ok at 108 fluehuer sender mail og spør om bildet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går naturligvis ut ifra at alle 108 har sendt mail slik jeg oppfordret om. Men vil man i tillegg se bilde av Rebekka kan man finne det på buskerud.venstre.no

En positiv tilbakemelding liker vi alle, det gjør at man vil jobbe videre med saken. Saken er ny også for dem. Vern i havet er ikke noe politikerne prioriterer.

Friluftsfjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...