Gå til innhold

Eidsvoll Skog JFF/Hurdal JFF


Tyrving

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Eidsvoll Skog JFF og/eller Hurdal JFF?

Ble litt skeptisk når jeg så innmeldingsprosedyren til Eidsvoll Skog JFF. Lukter litt av tidligere interne stridigheter....

Hvordan er miljøet?

Hurdal JFF er frister mest, mye p.g.a. tilgang på beverjakt.

Hvordan er skyttermiljøet/skytebanene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem i Eidsvoll skog jff før og er medlem i Hurdal nå. Ut fra hva jeg ble fortalt har det at du må søke om medlemskap i ESJFF sin bakgrunn i at noen medlemmer i foreningen jakta på måter som var ønsket. Foreningen ble visst lagt ned og etablert på nytt med annet navn og krav om søknad for å holde disse utenfor. Dette er noe jeg ble fortalt da jeg meldte meg inn.

Grunnen til at jeg nå er medlem i Hurdal jff er så enkel som at jeg bor i Hurdal.

Har ikke vært så mye med i skyttermiljøet, men hører det smeller ofte fra riflebanen her i Hurdal så en del aktivitet er det. Lerdueskyting er en gang i uke sommerstid.

Tror vel det skytes mer i Eidsvoll, det er da også en forening som er en del større, og de har nok også bedre skyteanlegg.

Det er nok bedre plass i jakterrengene til Hurdal. Foreningen er dessuten ganske liten så nye medlemmer ønskes hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...