Gå til innhold

Koppang til helga


Helgev

Anbefalte innlegg

Skal til koppang i helga. Planen var å fiske harr i Glomma, men forholda er vel neppe på topp no..Det har vel komme eit par millimeter regn etter det eg har forstått.. Er det nåken som har tips til alternativ, vatn f.eks? Det bør ikkje vere langt å køyre.. Skal bu på Trya camping..Ser at koppang sportsfiskere har nokre vatn, men det er ikkje så mykje info å finne om vatna. Send gjerne PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekso ?  ;D

;) Til revolver : Sjekk hva Pål Andersen holder på med,han er lengre opp(Telneset/Kvennan),men det hørtes ikke fryktelig ut der,foreløpig......... :-\

En annen sak,har fisket endel ved Koppang på høyt vann,fisken flytter seg gjerne i forhold til vannstanden,strekket har mange sideløp(Koppangøyene) som plutselig kan holde fisk som ikke er der ellers,helt svart er det ikke,men nå vet ikke jeg hvor stor Glomma er,da. ;)

Ps:Hvis det er mulig,vær forsiktig med å vade ut på øyene,elva kan stige pga. nedbør som har falt høyere opp og dere kan få problemer med å komme i land igjen.

Vær forsiktig ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja eg skulle gjerne ha vore ein tur i ekso i helga i staden for..Ser at du har planar om ein tur oppover:) Er skuldra bedre forresten?

Men med flybillettar og hytte booka, så må vi berre gjere det beste ut av det... Vading ja..Det nevnte du sist også;)  Må absolutt vere varsomme der..Det er jo småskummelt på normal vannstand også der..

Skal sjekke ut tipset ditt..Er ikkje akkurat veldig godt kjent i dei traktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå blir'e kasting ! ;D

Skulderen har kommet seg i rett leie igjen,og jeg kan heldigvis fortsette som før. :D

Men det har tatt 3 uker da....... :-\ ....og jeg er igjen mer opptatt av å kaste enn å fiske.

Også ta en øl med gutta i grustaket,og se om jeg kan kortline litt,og litt glassline med St.Reamer,god konjakk det. ;)

Følg med litt her,det er noen mil lengre nord,men gir kanskje en pekepinn.

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=22168.0

Vet ikke hvor mye dette avviker fra normalen,men Stai-Messeltfoss er vel det nærmeste til Koppang,noe over normalen,som ser ut som er ganske høy på denne tiden.

http://www.glb.no/Vannstander/tabid/1803/language/nb-NO/Default.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god! :) Med ny rolls-royce - feltseng blir det forhåpentlegvis lenge til neste gang den slår seg vrang også ;)Vannstanden var visst godt over meteren over normalen på Stai i går ihvertfall.. Men men.. Såg ut som eit spennande område det du linka til;) Kan hende at det blir litt konjakk på oss og, slik at det ikkje akkurat blir rift om jobben som sjåfør;) I fjor var det ihvertfall slik...Då var det greit å kunne gå frå campingen og ned i elva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...