Gå til innhold

Fluebinder kvelder i Vestby!


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har fått kjøpt inn en "glad mengde" med underfundig farget stæsj og annet en kan binde fluer av og med, men ikke i. Må finne meg ei bindestikke også.

Skulle gjerne visst eksakt hva kona kommer til å tenke når hun ser den fargerike leveransen med deler av genmodifiserte døde dyr komme i posten. "Har'n bikka helt nå eller?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror det var Crazy Critter som sto på programmet neste tirsdag.

Kanskje vi kan få en materialliste fra Tony?

Planen er vel at vi repeterer en flue fra foregående bindekveld også, altså SF Deciever eller cdc reka.

Ellers synes jeg nesten det blir litt lenge med 14 dager mellom bindekveldene.

Skal vi få bundet opp et lite arsenal burde vi kanskje møtes hver uke.

Nå er det bare to ganger igjen før jul (22. nov og 06. des), men jeg skal sette opp kalenderen for 2012 i god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenkte å oppsummere de vi har tatt til nå, binde hver enkelt og se om folk har taket på det :)

Men er det noen ønsker om flue, så hyl ut!

Tenkte å vise Thai Popper, men popperkroppen er ikke lett å finne tak i :P

Så blir det oppdraget til vi starter opp etter jul, å finne tak i den celleplasten som brukes :P

Rørleggere, elektrikere etc har sikker noe som kan brukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Oppstart av fluebinderkvelder i dag kl 18, jeg møter ikke pga sykdom.

Men de andre vil være der, og det sosiale skal ikke undervurderes!

Selv om det ikke blir noen instruksjoner fra meg, så husker vel de fleste hvordan de fluene vi har gått igjennom nå, skal bindes :)

Skal se om vi får med Runar og Robban på noen kvelder etterhvert, så blir det hele enda mer lærerikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bindekveld i morgen går som planlagt fra kl 18 :)

Tirsdag den 31. jan må jeg desverre melde avbud, så da blir det ikke binding om ikke noen andre kan stille med lokaler...

Runar Kabbe har sagt han vil komme å demonstrere "flatwing" men det er for tiden mangel på Euronakkene derfor avventer vi litt.

Når de får inn nye forsyninger tar han med et utvalg av nakker i forskjellige farger for salg.

Skal også legge ut en materialliste etterhvert så man kan få kjøpt inn kroker, øyne osv i god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...