Gå til innhold

Fuji


Torleiv Grøndalen

Anbefalte innlegg

Akkurat mottatt Fuji ICLNSG(stripping) i posten, og det første som slår meg er at føttene er så jæv.. korte og grove. Sliter med å finne hvilke som er best egnet. De nye er sikkert bra og vel så det, med estetisk var det ikke helt min smak. Er henholdsvis str 12 og 16 som skal på en #8..

Noen som vet/har en link til alternativer? Finner f... ikke frem i jungelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Joa gutter. Disse er knall og bruker stort sett bare de sjøl, men som det kommer fram i tråden er det altså stripping jeg lurer på. Stripping som i stripping-guide, og det er noe annet ;)

Snakebrand hadde tidligere sine Agateringer, solgt til struble om jeg ikke husker feil. Knasende flotte, men er heller ikke på utkikk etter disse, men da, også som det kom fram i første innlegg(?) Fuji sine stripping guide til fluestang. Da, som det også kommer frem i tråden, i str 12 og 16. Slike str finnes vel heller ikke i vanlig snakeguides ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&H stripping guides, funker knall. Må kanskje pusse litt under foten for å fjerne grader, men dette er minimalt og flisespikkeri egentlig

http://www.anglersworkshop.net/rod-building/guides/fly/h-h-chrome-stripping-guides.html

Joda, men savner det lille ekstra :'( 

Tross alt gave åtn svigerfar..

Staffan: takk, skal kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...