Gå til innhold

Noe og gjøre når det ligger is på elva og flua har gått i hi?


Trout-General

Anbefalte innlegg

Hei og hopp. :D

Det er ikke ofte jeg skriver noe her men tenkte jeg skulle lage en lite tråd for og sjekke interessen for en fluefiske klubb på Hadeland og omegn. ???

Blir da snakk om og kaste i hall om vinteren og ha felles turer på sommeren. Har selv ikke kaste i mange år men er lomme kjent på Hadeland, Hønefoss og områdene rundt. Savner litt og ha noe og gjøre på vinteren, samt at det sikkert ikke bare er meg som trenger tips når det gjelder kasteteknikk. Er jo ikke så lett og se sine egne feil når man står der og denger etter alle kunstens regler. ;D

Så har du lyst til og bli med i klubben og bor i området si gjerne i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Det finnes en klubb på Hadeland som heter Hadeland sportsfiskere. Fluebinding og sosialt 2 ganger i mnd. Hvor bor du foresten?

Mvh

Ola

Hei Ola!

Er du med i denne klubben?

er det mange med eller?

Jeg er medlem, men har ikke vært så veldig aktiv det siste året. Men skal prøve og være med så mye jeg rekker i vinter. Skal sende deg en pm når neste møte er, når jeg kommer meg hjem igjen til Norge fra ferie.

Vi er en 15 medlemmer

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Klubbmøte i morgen 10.12  kl 14.00 siste vanlige møte i år.

Men....... Vi har det tradisjonelle julemøte 4.dag jul. Spleiselag på mye god mat, og kanskje litt i overkant sosialt

Starter kl. 14.00, mat vanligvis ved fem tiden og avslutter kl ??????????????

mvh Hadeland Sportsfiskere

Elling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses så gøy.

Her skjedde det litt av vært ;D

Det er godt mulig at det ikke blir Lunner hallen da den kan bli litt vel dyr over tid. Har en hall til på lur men den er ikke så stor men fungerer helt fint. Også er den gratis;) Jeg kommer tilbake ang hvordan dette går.

Har også tenkt til og ta turen til Leto over på ny året. Er det bare og ta med egen stang og kaste litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...