Gå til innhold

Photoshop CS5 krasjer under utskriftshåndtering (Epson & Mac)


Lars Mathisen

Anbefalte innlegg

Sliter litt i disse juletider...

Siden her åpenbart er oppegående Mac-fanatikere og flinke fotografer poster jeg problemet mitt her;

Har akkurat oppgradert operativsystemet på iMac'en fra OSX Snow Leopard til OSX Lion.

Har i et år kjørt utskrifter med min Epson Stylus Photo R2880, hvor jeg lar PS CS5 gjøre jobben for å sikre gode, autentiske print.

Etter oppgraderinga krasjer PS når jeg skal gå inn på "Print settings" å velge arkstørrelse eller velge "Print".

Noen som har opplevd det samme, og evt. har noen tips å dele med meg???

Bør jeg reinstallere skriveren og evt. plug-ins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken versjon av photoshop bruker du? (etter litt studie, så har jeg funnet ut at oppgradering til CS12.0.4 antakeligvis vil løse problemet ditt.) Uansett, Lion sliter med noen barnesjukdommer som irriterer meg. Håper og regner med at en sysoppdatering er rett rund hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Claus :)

Der har du/vi igjen for all lesinga :D

Oppskrift:

1. Tast inn relvante ord i google søkefelt.

epson stylus photo adobe ps cs5 crash lion

2. Sett av et minutt til skumlesing av søkeresultatene til du finner en du kjenner deg igjen i

3. Les og lær

Total tid brukt i dette tilfellet: 3 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglet noen smileys i det innlegget ser jeg  ;D

Google er genialt til feilsøking, og i de fleste tilfeller er det mye kjappere å søke enn å prøve å finne/løse feilen på egenhånd :)

Jeg bruker Windows og Android så akkurat dette med feilsøking er jeg kjent med.. *badabam pisssh* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...