Gå til innhold

Guideline kispiox


jano007

Anbefalte innlegg

Noen som har testa Guideline kispiox pakka?

eventuelt andre typer, motar alt av tips er nybegynner.

http://www.guideline.no/9SVTFlI56n_d2Z-0ow_j1X9i_lF14lVBt6705hRfOYK.ips?template=norWebshop;pagesize=12

Var på kurs med Jan Erik Granbo fra guideline noen år tilbake sammen med Sønnen min. Vi ble anbefalt presentation snøret til guideline til sønnen min, men kan godt hende dette Enter snøret vil fungere. Stanga er helt sikkert bra.

Jeg lærte meg å Kaste med et Bulletsnøre fra guideline som også kan anbefales ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Köpte den pakka till en släkting och kan säga att stanga kändes helt ok den...när jag började köpte jag en Guideline AWM 9" #5 som första stang och denna påminnde lite om den...kanske aningens styvare vilket bara är en fördel!! Hade nog bytt ut det enter snöret efter behov..beror ju väldigt vad man ska fiska men det  setet är helt säkert värt de pengarna du betalar för det!!

Stefan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hoy,

Er nybegynner og kjøpte den stanga i fjor, 5er. Kjøpte også et ekstra snøre, som jeg ikke har satt på enda. Tanken var å venne meg av med det meste av skumpiskingen og tretoppfiskingen med det snøre som var med, for så å bytte. Setter nok på det nye etter at jeg har kommet i gang med årets sesong.

Kaster bra nok til å få fisk uten dobbelttrekk, har ikke lært meg det enda, når det kommer på plass er nok lengden grei nok til alt fiske i elva der jeg fisker. Greier å legge flua der jeg vil ha den i 3/5 tilfeller, og er nok ikke stanga det kommer ann på. Spot fisket harr på rett under kiloet, kjempegøy.

Kom hjem mang en morgen i 6 tiden etter at en kjapp kveldstur ble til en hel natt i elva, skulle bare prøve å ta den som stod å vaket der borte. Så kan ikke forstå annet en at stanga er helt tipp topp for oss som er fersk.

Selv tenker jeg at jeg kommer til å oppgradere om en stund når jeg har kjøpt resten av utstyret som kan være kjekt å ha. Frem til da kommer jeg nok til å være godt fornøyd.

Viskelær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...