Gå til innhold

chinchilla som dubbing ?


Steffen91

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

gikk ut for at du sikter til meg.....frode.... det meste kan brukes, så Steffen...dare å teste det!

Hybelkaniner vil funke også!

[attachimg=1]

post-0-13949891078278_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse chinchillaene her røyter faktisk bare om du tar i de.. og de trengs jo litt pelsstell i blandt.. tok meg en runde med en gummibørste som er laget for chinchilla hår og fikk nok hår til og fylle en pose og 2..

Dette er dyr som vist nok skal være en blanding mellom rotte og ekkorn.. Men de lever vist vilt i fjellene i Chile. Gnagere som spiser ALT de får tak i men hovedføden består av høy (slik som kaniner)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to sånne selv en gang i tiden.. Får de vann på seg, så mister de også hår? Og vil du ha halen til noe, så skrem den! De sier de mister halen ved å skremme de..  Men mine 2 levde med en elghund, de mista aaaaldri halen. Så tror ikke på det gitt :)

Finnes ikke finere hår :) hadde funka knall til dubbing tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de mister vell ikke hår tror eg av vann ? men vet pelsen dies blir "ødelagt" av det. så badingen skjer ved og rulle seg i fin fin sand. aldri hørt at de slipper halen før faktisk, hehe.. men vet de slipper hår når de blir skremt. De to vi har (kjærestepar) takler ikke og være ifra hverandre. man kan fint kose med de inne i buret, men prøver du og ta de ut begynner de og hyle og skrike også slipper de hår.

Ja det funker nok til dubbing men er litt nysgjerrig på hvordan det er og farge håret. ikke har eg viten til det og heller ikke utstyr  :P

Så igjen.. om noen vil prøve så gi en lyd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...