Gå til innhold

SØ fiske i Sognefjorden


henke

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med noen fine SØ plasser innenfor et par timers kjøring fra Sogndal?

Mener da i fjorden og ikke i elv :)

Og hvis noen har tips til valg av fluer, så tas det imot med åpne armer:)

Mvh Henke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo et par spennende elveutløp i nærheten da, som definitivt vil tiltrekke seg fisk. Ville brukt de som et utgangspunkt kanskje, og sett etter spennede grunner og strøminger i nærheten (utenfor fredningssonen selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset:) har kjørt litt rundt i nærheten, og kikket litt på norgeibilder, men vet av erfaring at lokalkunnskap ofte er nøkkelen til suksess, så hadde vært gøy om noen hadde noen konkrete tips med stedsnavn :) All hjelp tas imot med stor takk :)  Må jo være noen her inne som har fisket i Sognefjorden !? :D

Henke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg en del i sogndalsfjorden de siste årene. Har fått mye pen fisk! Barnesfjorden er en sikker vinner! Ute ved leikanger er det også godt fiske. Litt færre fisk men desto større er de... Gloppefjorden er også verdt å prøve hvis du ønsker å kjøre litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye, da har jeg litt flere muligheter :) Vært ute noen turer nå, og fått endel liten fisk. Men skal prøve ut de nye stedene, så blir fisken kanskje litt større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...