Gå til innhold

Lage hjemmeside. Hjelp!


Kim W

Anbefalte innlegg

Det er surt når nettet (som man er avhengig av) forsvinner, ser den. Blir som å glemme snelle hjemme når du er ved godvannet.. ;D  Gøy at du liker siden, har store planer fremover! Det er lett å bli inspirert av dere andre som blogger her inne, og det løfter fluefisket enda mer når man lager noe eget. :D

Edit :

Skjedd litt mer på siden i dag, begynner å forstå mer og mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er surt når nettet (som man er avhengig av) forsvinner, ser den. Blir som å glemme snelle hjemme når du er ved godvannet.. ;D  Gøy at du liker siden, har store planer fremover! Det er lett å bli inspirert av dere andre som blogger her inne, og det løfter fluefisket enda mer når man lager noe eget. :D

Edit :

Skjedd litt mer på siden i dag, begynner å forstå mer og mer. :)

Bravo! Ser bra ut detta, Kim  :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid knall med fluefiskeblogg.  :D prøvde en gang selv men ga opp :P

Men kan jeg komme med en liten kommentar til oppsettet ditt? Bakgrunnen trekker øynene mine bort fra teksten og resten av innholdet når jeg er inne på bloggen din. Alltså, den er bittelitt dominerende i forhold til resten.

Men det er nå min mening, kan godt være noe galt med øynene mine, og hodet for den saks skyld :P;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jeg komme med en liten kommentar til oppsettet ditt? Bakgrunnen trekker øynene mine bort fra teksten og resten av innholdet når jeg er inne på bloggen din. Alltså, den er bittelitt dominerende i forhold til resten.

Men det er nå min mening, kan godt være noe galt med øynene mine, og hodet for den saks skyld :P;D

Hm, ok. Setter pris på at du sier dette, skal titte litt igjennom arkivet og se om jeg finner ett noe mere dempet bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så poenget ditt med fokus på innleggene og bakgrunn, Claµs , og ble mye mer fornøyd med oppsettet sånn det er nå. Fortsatt noen småting med bokstavvalg i overskiften osv som ikke er helt hva jeg ønsker enda, men det faller på plass etterhvert som jeg lærer å bruke siden.

Takk for innspillet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...