Gå til innhold

streamstix stealth


eriken

Anbefalte innlegg

Kjøpte Stealth'en( 9,6' # 4 ) min da jeg brakk "ørretstanga" mi og måtte vente på ny tupp.Måtte ha noe "så lenge",kunne jo ikke gå der uten heller. :-\

Vel,den som ble reparert,har stått i kottet siden.Det har kommet andre til siden det,og Stealth'en er stort sett i bruk til kortlinefiske.(Som den selvfølgelig er ypperlig til. <<l )

Men,den sesongen jeg "måtte" bruke den som erstatning for den brekte,ga jo endel erfaringer.

Myk,men med rygg : Kastet faktisk ut ei hel 4kast line#6 med en baksleng,og ikke bare en gang....... :D

Kilosfisk,enten det var ørret eller harr;ikke no' problem,den lange stanga med den gode ryggen knekte dem som erter. ;D

Snellefestet kan kjennes noe knotete og "tregt",men en dråpe "Ambassadør"-olje løste den saken,og jeg kan ikke se at den spiser mer av lakken på snellefestet enn andre løsninger.

Gjorde meg en tanke: Hva om jeg bare kunne bruke en stang og måtte velge mellom de jeg har: Stealth'en !

Da måtte nok både Winston og Fluviuser ol. stå igjen hjemme.Ingen av de jeg har prøvd er i nærheten av allsidigheten til denne. <<l

(Nå har jeg ikke prøvd tilsvarende Venator,men har ikke sett behovet) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...