Gå til innhold

streamstix stealth


eriken

Anbefalte innlegg

Deilig stang, men synd de har en av de kjipeste løsningene med snellefestet på stengene. Ødelegger snellefoten(ihvertfall lakken) når man fester den.

Selges på Villmarksbutikken i Larvik til 199 (opp til klasse 5). Usikker på om de har flere igjen.

Hørte en som ringte ned og fikk de til å sende også faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Streamstix Stealth 9,6" #5  <<l <<l <<l

Har nå vært ute å prøvekasta denne stanga (kun på marka) å må si at æ e svært overaska. En meget rolig og behagelig stang. Langa ut 27 meter snøre ved første forsøk uten problem. Så, 2 daga igjen så skal den igjennom ildprøven oppe i finnmarka  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg opplever #6 som rolig og dyp!? Syntes vel egentlig at denne blei litt for kjepp etter min smak. :-\ Må nok gi den flere forsøk med andre liner og gjerne en klasse tyngre..

Hmmmm. mener jeg brukte Guideline costal i samme klasse på denna og at den var "myk"og god. Men ikke spagetti myk. Men skal sies at jeg fiska den gang med T&T HII stenger så roligere blir ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg opplever #6 som rolig og dyp!? Syntes vel egentlig at denne blei litt for kjepp etter min smak. :-\ Må nok gi den flere forsøk med andre liner og gjerne en klasse tyngre..

Jeg hører det streamstix-kosteskaftet ditt blir betrakta som mjukt, dypt og rolig!? Klart, det vil alltid finnes forskjeller hos de ulike(og like) klassene innen samma stangserie, men... Jeg har visst misforstått hele greia når det kommer til stangaksjoner, for hvis den er myk og rolig, hva er da en stiv og kjapp stang?  :o    ps: det er stealth 9' #6 jeg prøvde?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har en 9,6 #6 og opplever den ikke som en kjepp på noen måte, men dette kommer jo an på hva man fisker med til vanlig? :D Holder fast på at den ikke likte striped bass lina i #7 (gammel versjon) i hvertfall :) Tolker det dit at den er noenlunde klasseriktig + litt attåt :) Neida gode stenger... 10' #3 kasta som en drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...