Guest nicolaj brekke Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Hei Jeg skal opp til Minni i Mai. (Gromperioden) Kan ta med opp til 3 stk. Send en mail om du er interresert. Jeg fikser alt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicolaj brekke Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Da er turen full. Men det er fortsatt noen ledige datoer og jeg skal opp da også Bare å hive seg med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
André_Brµn Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Hei. Om dere har anledning, så råder jeg til å slenge dere med på dette karer. Nicolaj er vel ganske kjent der og er en trivelig fyr, og dette er en av de råeste ørretelvene på Island sies det. Hadde jeg hatt anledning så hadde jeg ikke tvilt et sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicolaj brekke Posted April 19, 2012 Report Share Posted April 19, 2012 Andre periode 20-24 mai. En plass ledig. Send msg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts