Gå til innhold

Ekstremt bra tilbud


Martin_G

Anbefalte innlegg

http://www.prisjakt.no/product.php?p=31814

Kjøpte denne linsa for noen måneder siden for 20,200,-

Nå er den på tilbud hos flere butikker for bare 8500,-

??? ???

Så gode % vise tilbud har jeg aldri før sett canons linser. Noen som har lyst å prøve å handle en linse til denne prisen?

De kan nok lett selges for 15,000,- på bruktmarkedet etterpå....  ssscared

http://www.prisjakt.no/product.php?pu=31814

Her vises pristatistikken... Kanskje Canon lager ny linse og dumper ut ett lite lagerparti?  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk da klinket inn en bestilling først da  <<l

Kan aldri se for meg at de leverer den. Antar at det er datasystemene i disse omtrent helautomatiske butikkene som har løpt løpsk. Det er derfor de som regel gir vesentlig bedre pris enn f.eks. komplett.no til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk da klinket inn en bestilling først da  <<l

Kan aldri se for meg at de leverer den. Antar at det er datasystemene i disse omtrent helautomatiske butikkene som har løpt løpsk. Det er derfor de som regel gir vesentlig bedre pris enn f.eks. komplett.no til å begynne med.

hehe hadde en en god stund i handlekurven selv  :) ser de har en sånn på sidene " Vi tar forbehold mot trykkfeil og endringer av priser og spesifikasjoner uten varsel" Men lander du denne så har du gjort tidenes kupp!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på mail fra Multicom i dag :P

"Hei!

Her har det tydelig vært en STOR prisfeil i vårt system.

Ingen kan selge den så billig. Ikke vi heller!

Beklager dette!"

Var nok dessverre for godt til å være sant  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ser litt kynisk på det, er det en fantastisk bra måte å drive trafikken inn på nettbutikken ;) Tilsvarende har skjedd mange ganger tidligere.  <<l

Det er jo p.t. 5 nettbutikker som har dette produkt i 8000-kroners segmentet.... de har sikkert fått sine klikk og muligens et slag på alternative produkter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga de bruker samme leverandør-database. En teknisk feil, ikke verre enn det

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Forskjellige priser, ergo ikke felles database :)

Nei, det betyr det på ingen måte. De ulike butikkene har mulighet for selv å justere DB individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt dette omsider er avklart. Har irritert meg over disse lave prisene hos ukjente små nettbutikker i rundt en måned nå. Først nå den siste uken at Multicom droppet prisene, og da ble det hele litt mer troverdig. Dvs., at det ikke var ren svindel, men at det måtte være en feil- eller dumping av varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...