Gå til innhold

Villmarksmessen Bardu 2012.


Tom Larsen

Anbefalte innlegg

Er det noen her fra FFS som har tenkt seg på Villmarksmessen i Bardu i år?

Jeg skal opp dit og delta på Guideline Cup stevnet og en castingdemonstrasjon/stevne.

Det er flere som forteller at våren er omtrent et par uker forsinket nordpå, så det blir spennende å se om det bare er fjærmygg, eller om vi er så heldige at døgnfluene har kommet i gang i Barduelva neste helg. Tips om plasser, fluer og annet spennende tas i mot med takk!  :)

Jeg kommer også til å ha med meg flere av de nye Loop Cross S1 stengene, så det er bare å ta kontakt med meg der oppe om dere har lyst til å teste disse. (  http://www.looptackle.se/website1/1.0.1.0/896/1/  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innom en av dagene ihvertfall, jeg har ennå ikke vært i bardu å prøvd i år men blir overasket om det er noe annet enn mygg og steinfluer som er i lufta.

Tips regner jeg med du får av gutta på messa, men skal det knipe i så kan jeg fortelle deg om de mest kjente plassene ;)

Kjempebra, da sees vi sikkert i løpet av helgen!  :)

Vi har en løs avtale med noen som er bedre kjent enn de fleste i elva og som skal vise oss litt, så det blir nok en årnings på det!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er en stund til vi ser døgnfluene. Godt nymfedriv og lett klekking av steinfluer i dag. Myggen er fremdeles ikke kommet i fullt monn, men her er det nok snakk om dager før fisken starter med støvsuging av mygglarver med påfølgende krevende fiske.

Så noen vak i nedre deler, lenger opp var det særledes sparsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...