Gå til innhold

På jakt etter fluevest med alle løsninger?


.JB

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg på jakt etter ny vest, men er godt fornøyd med min Fishpond Flint Hill. Kom imidlertid over denne linken på et amerikansk fluefiskeforum:

http://www.adventureflyfishinggear.com/product.php?productid=1

Trykk "click for details" og se bildeserie.

Her har de nok tenkt så det har knaket. Minner meg nesten om en hjemmelaget bobilløsning der hengsler og finerplater gir en løsning på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er fremdeles bare standardmodellen. Dere burde sjekke ut luksusmodellen som du enten kan få med dieselaggregat eller solcellepanel, den har i tillegg integrert telt med varmekabler, fiskestol, satelittelefon, TV, Play Station og en sammenleggbar Lars Monsen for eventuelle problemer som kan oppstå i felt!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Nå er ikke jeg på jakt etter ny vest, men er godt fornøyd med min Fishpond Flint Hill. Kom imidlertid over denne linken på et amerikansk fluefiskeforum:

http://www.adventureflyfishinggear.com/product.php?productid=1

Trykk "click for details" og se bildeserie.

Her har de nok tenkt så det har knaket. Minner meg nesten om en hjemmelaget bobilløsning der hengsler og finerplater gir en løsning på det meste.

Innen neste sesong, har du en slik i skapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen neste sesong, har du en slik i skapet :)

Skal jo av erfaring aldri si aldri, men jeg er rimelig sikkker på at jeg klarer å styre unna denne.  ;D

Hehehehe tenker vi ser en i Hemsedal i September  ;D ;D ;D

Og da tar det ikke lang tid før du har en heller?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen neste sesong, har du en slik i skapet :)

Skal jo av erfaring aldri si aldri, men jeg er rimelig sikkker på at jeg klarer å styre unna denne.  ;D

Hehehehe tenker vi ser en i Hemsedal i September  ;D ;D ;D

Og da tar det ikke lang tid før du har en heller?  ;D

Selvsagt ikke :-) Man bedriver jo imitasjonsfiske  :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...