Gå til innhold

God sevice fra Fiskeogfriluft.


Bjørn Huse

Anbefalte innlegg

Har ei Troutseeker snelle og da bremsen fekk for

mykje belastning etter siste tur så hadde

eg bruk for ny kork/bremseplate.

Ringde derfor Fiskeogfriluft som selger desse snellene

og her møtte eg ein hyggelig kar som spurde etter

navn og adresse, og no i veka så kom det ny brems

i posten til meg uten rekning eller noko <<l

Takk for god service. :D

http://www.fiskeogfriluft.net/

Bjørnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Positiv i dag Claus ? Mye utstyr som ryker uten at man får god service. Her blir det gitt service over forventet og da er vi fornøyd vel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv i dag Claus ? Mye utstyr som ryker uten at man får god service. Her blir det gitt service over forventet og da er vi fornøyd vel ?

hehe, enig her jeg.

og hvis jeg skulle beskrive servicen fra den butikken og den mannen så er det: DET BESTE DU KAN FÅ INNEN SERVICE,

priser også ;)

jeg tror ikke du finner noen som yter bedre service eller hjelper kunden med det som trengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Har 15 stykker av disse. Brukt siden de kom på markedet. Problemer med kun 2 av de. Ble lett fiksa med bremseskiver av noe annet enn KORK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 15 stykker av disse. Brukt siden de kom på markedet. Problemer med kun 2 av de. Ble lett fiksa med bremseskiver av noe annet enn KORK.

Hvor har du fått tak i de Pål? har 3 sneller her som jeg liker godt bortsett fra at den ene salmonseekern. som korken røk på. De to andre i 5-7 er det ikke noe problemer med da jeg ikke stiller bremsen så hardt ved dette fisket. Så hadde vært greit å byttet ut den korkskiva på den salmonseekern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få skryte litt av Fiske og Friluft jeg også.

Sendte de en mail vedrørende en T&T blanks jeg hadde lyst på.

Gikk et par dager før jeg fikk svar grunnet ferie men deretter har alt gått knirkefritt. Det har gått 16 dager fra jeg fikk beskjed om at de kunne bestille for meg til jeg hadde klinga, info under veis om hvordan det ligger an har jeg fått også. Det beste av alt er at den kostet mye mindre en om jeg skulle bestilt selv fra T&T <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...