Gå til innhold

Mitt Winston-eventyret starter her!


GoneFishing

Anbefalte innlegg

Ingenting er som et godt kvinnfolk, hvor ellers skal man få hail fra ;D

Ingen som plukket opp denne referansen fra filmen "Brent av frost"? :)

Hald/hall/haill; Fiskelykke. I nordnorsk folketru blei fiskelykka god dersom fiskaren hadde hatt seksuell omgang med kvinnfolk natta før han rodde. Det heitte å ta eller å hente seg hald. Særlig under kveitfisket var trua på denne magien sterk

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da var det på ann igjen!

Ettersom vinteren går mot ende, og sommerferien planlegges ned til hver minste sving i kjente og ukjente elver, blir lysten på en ny elskerinne sterkere og sterkere.  I tiden etter jeg fikk min første Grønne Skjønnhet har jeg oppdaget ukjente kasteferdigheter, ukjente kastelengde, og en følsomhet jeg bare trodde eksisterte i dype kjærlighetsforhold mellom mann og kvinne. Det var en klok mann som, etter mitt kjøpt av min første Grønne Frøken, sa "Nå baler det bare på seg..!" For nå er det på ann igjen!

Jeg har bestemt meg for å innvestere i en ny Grønn Gudinne, og denne gangen faller valget på en 4'er. Jeg har gått frem og tilbke i noen uker; nøye planlegging, nøye vurdering, tvil og lyst, fornuft mot begjær, og til slutt drømmen om en følelse om at alt stemmer.

Etter 5 dager sengeliggende med et overdrevet hissig tilfelle av streptokokker og planlegging av tur til Finnmark, kviknet jeg endelig til gjennom en frukbærende antiobiotikakur. Dette var dagen for å finne min sommerflørt!

På Askøy finnes det en pen samling av Grønne Piker, og jeg tok turen for å teste 4'er-stenger for den store gullmedaljen. Winston BIIIX 9' #4, Winston BIIt 8'6 #4 (Mosesstaven), og Winston BIIIX 9' #4 5-piece.

Her er det bare å velge og vrake!

Etter en prat med den eneste fullblods Marsboeren (les: en Grønn Mann) jeg kjenner, skjønner jeg at det er mye å velge mellom. Stengene blir prøvekastet, liner blir byttet, og stengene blir prøvekastet på nytt. Frem og tilbake. Her må jeg virkelig gå i meg selv, og finne ut hva jeg ønsker av mine nye sommerflørt.

Skal det være en sommer fylt av samleie i alle mulige forskjellige settinger og stillinger, med en dame så vakker at hennes ytre og indre fortryller deg uansett hvor du er med henne og hva du gjør med henne? Da passer BIIIX 9' #4 til punkt og prikke. Her er sommerflørten som kan brukes til alt, enten det er en runddans på campingen i Trysil, en galla på Hjelmen, Bunadstreff i Eksingedalen, eller alt annet som hører sommeren til.

Skal det være en sommer fyllt av begjær, elskov i steikende sommersol på en seng av halm med en tynn, vakker, og slank dame? Da passer Mosesstaven til prikke! I denne ligger det en følelse av at du forsvinnner avgårde på en sky av rosa rosebladet. Livet forsvinner, og du blir i ett med damen ved din side. Dere er ett!

Eller:

Skal det være en sommer fylt med følelser som forteller et hjerte på leting etter den ene rette at dette er "Meant to Be"? Følelsen av du ikke kan forklare det du føler, men at alt på en eller annen absurd måte stemmer. Følelsen av at hånden du holder i blir en forlengelse av deg selv, og at du føler det hun føler. Følelsen av at tuppen på "stangen" din er akkuratt nok følsom til å holde ut hele dagen, uansett hvordan og hvor du velger å "gjøre det". Følelsen av at dette umulig kan bli bedre, og at dette kommer til å vare livet ut. Damen heter i så fall BIIIX 9' #4 5-Piece, og hun er et MasterPiece!

Guttungen i meg velger den Vakre Damen!

Romantikkeren i meg velger Begjær!

Men!!

Fornuften i meg og hjertet mitt velger damen jeg kan leve resten av livet med!

Jeg er forelsket, og vet at det kommer til å vare livet ut!

En stang som har meg på tærne, mo i knærne, undrende på hva det neste vi opplever sammen kommer til å være!

Dette er og blir kjærlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha..herlig GoneFishing.

Da vi stod å snakket om dette damegreiene igår på plenen, hadde jeg ikke anelse at du laaaangt bedre i skriftliggjøringen enn ditt kledelige beskjedne vesen røper i "løspraten".

Gøy å oppleve at min egen entusiasme ikke "tilhører andre planeter"- men gleden kan oppleves gjennom likesinnede (de aller fleste fiskere som er "uten tilhørighet" vil jo si det samme som oss...la oss bare være ærlige på det, slik er det bare :))

Og C.R;

Ikke spennende i det hele tatt, han har jo allerede røpet behovet for varig vennskap og kjærlighet på "vidda"/"i Lomma"/i "gode og dårlige dager med rivende vinder i luggen"

Og når andre har lyst på damen din, blir litt vel nærgående og interessert i en dans som hun tydelig gjør så godt, så er hun så liten og fin der hun enkelt snikes bort i den minste av alle de flotteste tubene man skal kunne plassere sin kjære i :)

Bare hyggelig Terje, gøy at dere fant tonen. :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og begynner andre å yppe seg mot damen, blir litt vel nærgående og interessert i en dans som hun tydelig gjør så godt, så er hun så liten og fin der hun enkelt snikes bort i den minste av alle de flotteste tubene man skal kunne plassere sin kjære i :)

5-delt B3X #4 er en "firerstang"...mer "Zxl" enn "Xp" for å bruke en mer "døll" termonologi  bedre kjent i gata :)

??? ??? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...sorry var unøyaktig, var tenkt å bli slettet etter frokost..se bort fra den, kan ikke beskrives slik i det hele tatt..noe eget.

Skjønner ikke hvorfor jeg bragte Sage på banen i det hele tatt..de har sine fine ting og Winston sine..slik var det med den kommentaren- gone! :)

Takk for påminning Andreas

;)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...