Gå til innhold

ATH Bighorn- hvordan bytte fra høyre til venstre?


Cato H. Drægebø

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg har en ATH Bighorn som jeg gjerne skulle ha byttet fra høyre- til ventresveiv. Har forsøkt, men fatter ikke hvordan dette gjøres (og det skal visstnok la seg gjøre). Er det noen som har en oppskrift/manual på dette?

Send en mail til Exclusive Reels og hør med dem. Det er Exclusive Reels som har agenturet på

Ari T. Hart snellene:

http://www.exclusivereels.com/reels/f-series

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet retning på noen ATH sneller, og det er bare å snu det lageret. Men jeg skjønner at det ikke er bare om det sitter fast og du ikke har verktøy til det.

Har også vært borti at de har sittet fast dette fordi det er en liten presspassning på lageret (men det gjelder ikke alle av en eller annen grunn). Da trengs det et verktøy for å få det ut, et lageravtrekker verktøy eller annet hensiktsmessig.

Om ikke koster det nok ikke allverden å sende dette til Exclusive reels å få de til å gjøre det for deg, tror ikke de tar rart betalt for det.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kjell. Trodde det var meg det var noe galt med her, men rimelig tydelig at det er et noe som holder igjen lageret (fikk en beskrivelse av Exclusive Reels som også antydet at det skullesn løsne greit - noe det ikke gjør), og i mangel av særlig egnet verktøy sender jeg snella til ER slik at de kan ta hånd om det. Takk for svarene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...