Gå til innhold

Loop Evotec medium


Ares

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg min andre stang før våren kommer. Er nybegynner (2 sesong) og driver med

lett ørretfiske i tjern, mellom store vann og elver.

Har sett litt på Evotec mf og Fario, ser man får Evotec'n i medium også.

Har nå Vision Nite, syns den har altfor stiv rotdel og virker litt klumsete på kortere kast.

Veit man må prøve selv, men er Evotec medium noe jeg bør holde meg unna,

eller passer mf meg bedre? vil gjerne høre ifra gutta i Loop også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som kan fortelle meg litt mer om denne stanga? Har en Fluvius 590-4 M fra før, men trenger en stang til, og det er uaktuelt å bruke mye cash, og derfor vurderer jeg denne:) Jeg bruker en del underhåndskast til informasjon!

Hei, Demir  :)

Nå er ikke jeg med i Loop lengre, men er ikke værre enn at jeg kan fortelle litt allikevel. Av Evotec M (Medium), og Evotec MF (MediumFast), så ville jeg helt klart ha valgt MF om du også kaster vannkast, for den stanga er råbra til nettopp det.

Jeg synes egentlig Loop Evotec MF er bedre enn både Guideline Fario og Eikre-Fly Fluvius 590M. Men det er sikkert smak og behag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg litt mer om denne stanga? Har en Fluvius 590-4 M fra før, men trenger en stang til, og det er uaktuelt å bruke mye cash, og derfor vurderer jeg denne:) Jeg bruker en del underhåndskast til informasjon!

Hei, Demir  :)

Nå er ikke jeg med i Loop lengre, men er ikke værre enn at jeg kan fortelle litt allikevel. Av Evotec M (Medium), og Evotec MF (MediumFast), så ville jeg helt klart ha valgt MF om du også kaster vannkast, for den stanga er råbra til nettopp det.

Jeg synes egentlig Loop Evotec MF er bedre enn både Guideline Fario og Eikre-Fly Fluvius 590M. Men det er sikkert smak og behag.  

Hei, Andrè!:)

Takker for innspill! Den skal absolutt vurderes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Har hatt fario i to sesonger og det er en god stang.

Har ikke erfaringer med fluviusen, kun testet ved et par anledninger.

Evotec har jeg fisket med mye og jeg liker den veldig godt. Er min favoritt i denne "klassen"... og jeg er ikke innhabil en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd den Evotecen selv en gang og husker den falt veldig i smak <<l.

Det er lenge siden jeg prøvde og lurer på om den er noe ala Scott G2?

Prøver så mye forskjellige stenger rundt omkring,så det går helt i surr for en stakkar :P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd den Evotecen selv en gang og husker den falt veldig i smak <<l.

Det er lenge siden jeg prøvde og lurer på om den er noe ala Scott G2?

Prøver så mye forskjellige stenger rundt omkring,så det går helt i surr for en stakkar :P...

Hei, Rune  :) Uansett, så var den Dreamcatcher'n din helt rå når vi fikk på rett snøre, Rune  <<l

Det var godstang. Rett i min smak, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd den Evotecen selv en gang og husker den falt veldig i smak <<l.

Det er lenge siden jeg prøvde og lurer på om den er noe ala Scott G2?

Prøver så mye forskjellige stenger rundt omkring,så det går helt i surr for en stakkar :P...

Hei, Rune  :) Uansett, så var den Dreamcatcher'n din helt rå når vi fikk på rett snøre, Rune  <<l

Det var godstang. Rett i min smak, i hvert fall.

Det har du helt rett i Andrè ;)

Men jeg prøvde G2`n til Tommy I dag og det gikk noe vanvittig bra på vannkast!

Det samme syntes jeg den Evotecen gjorde :).

Vurderer sterkt å kvitte meg med en cane til fordel for en av disse,hint hint :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd den Evotecen selv en gang og husker den falt veldig i smak <<l.

Det er lenge siden jeg prøvde og lurer på om den er noe ala Scott G2?

Prøver så mye forskjellige stenger rundt omkring,så det går helt i surr for en stakkar :P...

Hei, Rune  :) Uansett, så var den Dreamcatcher'n din helt rå når vi fikk på rett snøre, Rune  <<l

Det var godstang. Rett i min smak, i hvert fall.

Det har du helt rett i Andrè ;)

Men jeg prøvde G2`n til Tommy I dag og det gikk noe vanvittig bra på vannkast!

Det samme syntes jeg den Evotecen gjorde :).

Vurderer sterkt å kvitte meg med en cane til fordel for en av disse,hint hint :P :P

<<l

Var det en MF eller M du prøvde, Rune D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såvidt prøvd den Evotecen selv en gang og husker den falt veldig i smak <<l.

Det er lenge siden jeg prøvde og lurer på om den er noe ala Scott G2?

Prøver så mye forskjellige stenger rundt omkring,så det går helt i surr for en stakkar :P...

Hei, Rune  :) Uansett, så var den Dreamcatcher'n din helt rå når vi fikk på rett snøre, Rune  <<l

Det var godstang. Rett i min smak, i hvert fall.

Det har du helt rett i Andrè ;)

Men jeg prøvde G2`n til Tommy I dag og det gikk noe vanvittig bra på vannkast!

Det samme syntes jeg den Evotecen gjorde :).

Vurderer sterkt å kvitte meg med en cane til fordel for en av disse,hint hint :P :P

<<l

Var det en MF eller M du prøvde, Rune D?

Litt usikker men tror det var MF :).

Kanskje Henning husker hvilken Evo i #5 som ble brukt på Messa i fjor?

Prøvde også Andrè sin på Flyteringtreffet for et par år siden,men det spørs vel om han husker hvilken det var :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...