Gå til innhold

Vulgata


Gjest Mergus Merganeser

Anbefalte innlegg

Gjest Mergus Merganeser

Og enda en....

Knoting er moro!! Håper dere ikke blir lei av slike...

Denne gangen ble det ekstra mye knot med bakkroppen.. Fikk ikke fargene jeg egentlig ønsket,men tar sjansen på at dere synes den ligner litt på en Vulgata. Må "forske" litt på hvordan jeg skal lage segmenteringen på bakkroppen med et materiale som er bedre å legge farge på!

8480520928_1a650d60a9_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunst mann kunst ;)  <<l

Og enda en....

Knoting er moro!! Håper dere ikke blir lei av slike...

Denne gangen ble det ekstra mye knot med bakkroppen.. Fikk ikke fargene jeg egentlig ønsket,men tar sjansen på at dere synes den ligner litt på en Vulgata. Må "forske" litt på hvordan jeg skal lage segmenteringen på bakkroppen med et materiale som er bedre å legge farge på!

8480520928_1a650d60a9_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

TAKK for hyggelige tilbakemeldinger  <<l <<l <<l

Og enda en....

Knoting er moro!! Håper dere ikke blir lei av slike...

:D Mergus, nå må du bli mer praktisk fiskerelatert her  ;D

Neida, jeg ser det er et stykke kunstverk, og det er moro det også  <<l

Dette er da fiskerelatert og dermed praktisk Andre.... Driver å lærer mer Enmtomologi - og dette ER beste metoden  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

det der er vel kansje den absolutt råeste vulgata imitasjonen jeg noen gang har sett! passer fint inn i boka: Fluer i mesterklassen, som jeg har lest ett par ganger

Takktakktakk  <<l

Det finnes så mange utrolig gode fluebindere rundt omkring - ikke minst her i landet! Den boka tror jeg jaggu hadde blitt tykk om alle skulle få plass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Takk Terje  :)

Driver å jobber med en Bibio nå, men det ble en større utfordring enn jeg trodde.. Bakkropp og vinger er piece of kake, men bein og fremkropp var mer som v a n s k e l i g!!! Resultatet så langt er ikke verdig å vise frem her, men vi får se etterhvert....

Var forresten jævlig tøff den klekkeren du la inn på inspirasjonstrådern her!!!

Du ga meg nemligen ide om hvordan beina på Bibioen kan lages (Takk) hehe  ;)

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...