Gå til innhold

Forskjellen på Scott s4 og s4s?


kenijn

Anbefalte innlegg

takk for svar <<l Da vet jeg det.

Det eneste de ikke har tenkt på med de stengene der, er stang etuiet !! lagd av metall ???  :-X blir jo is kaldt på en vinterkveld. . skal isloere etuiet mitt. Heller ingen bærestropp ! stanga er digg  :-* etuiet er ræv  8)

men uansett takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar <<l Da vet jeg det.

Det eneste de ikke har tenkt på med de stengene der, er stang etuiet !! lagd av metall ???  :-X blir jo is kaldt på en vinterkveld. . skal isloere etuiet mitt. Heller ingen bærestropp ! stanga er digg  :-* etuiet er ræv  8)

men uansett takk for svar.

Du kan så avgjort få bytte stangrøret ditt mot ei tilsvarende corduratube med bærestropp og full pakke av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar <<l Da vet jeg det.

Det eneste de ikke har tenkt på med de stengene der, er stang etuiet !! lagd av metall ???  :-X blir jo is kaldt på en vinterkveld. . skal isloere etuiet mitt. Heller ingen bærestropp ! stanga er digg  :-* etuiet er ræv  8)

men uansett takk for svar.

Mange, kanskje de fleste "high-end" stenger kommer i aluminiumstuber. Sage, Scott, Winston, Orvis osv. Har nok mest med estetikk aa gjoere. M-tubene er flotte. Nesten FOR fine. Men kjekt aa vite at naar du kjoeper en Scott saa er selv tuben laget i USA.  ;)

Billigere stenger kommer i corduratuber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar <<l Da vet jeg det.

Det eneste de ikke har tenkt på med de stengene der, er stang etuiet !! lagd av metall ???  :-X blir jo is kaldt på en vinterkveld. . skal isloere etuiet mitt. Heller ingen bærestropp ! stanga er digg  :-* etuiet er ræv  8)

men uansett takk for svar.

Du kan så avgjort få bytte stangrøret ditt mot ei tilsvarende corduratube med bærestropp og full pakke av meg ;)

kan si ifra om jeg kjøper nytt etui, så skal vi nok få til noe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...