Gå til innhold

Villmarksmessen er skuffende


dannis-o

Anbefalte innlegg

Heisan. Jeg tenkte på villmarksmessen som en mulighet til å kjøpe inn det jeg trenger til sesongen. Veldig praktisk. Men i de fiskerelaterte butikkene/standene. Var det både mindre utvalg, og lite tilbud(burde jo være litt messetilbud!). Sikkert kult for de i "miljøet" å ha en event hvor de samles, men for meg som hadde håpet på å få handlet inn. Synes jeg det var lite optimalt. Butikk med basisutvalg og veiledende priser har jeg lokalt. Og der må jeg ikke betale for å komme inn.Da er det bedre å handle på nett.

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der fra kl 13 på torsdager. I år synes jeg det var trivligere enn noen gang. Var ikke billigkurver med fine snører til kr. 100 og 200 som i fjor, men mange bra snører til 50 %.

Har for mye av det meste så .........

var der primært for å teste Scott stenger, "prate" og treffe en kamerat som trengte en snelle og snøre til sin Fluvius #6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der selv fra 13 på torsdag. Rolig til villmarkmessen og være, men det var billigere på alt jeg så på enn vanlig. Riktignok ikke like billig for feks fluesnører som enkelte slukstang sett eller svivler. Men det er nå greit nok.

For meg syntes jeg det var godt utvalg og det var ikke mye man manglet der. En skal huske på at det koster utstillerne mye penger per m2 de leier, og det er naturlig nok begrenset hva man presse ned i pris.

Fordelen av messen er at man kan få sett ett stort utvalg av produkter i real life, og slippe kjøre rundt til alle butikkene.

Nei, jeg var nå fornøyd med det jeg så iår, og særlig det at det ikke var KØ overalt gledet meg. Hadde nok noe med at jeg ikke var der på lørdag eller søndag. Itilegg var utstillerene våkne og serviceminded på første dagen, har vært der enkelte søndager hvor man ser de er slitne etter x ant prutere har vært innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom på lørdag, og ble faktisk positivt overrasket!

Så overrasket at jeg faktisk angret på at vi ikke stilte med stand i år. Mye folk, mye kjøp og flere utstillere enn på mange år. Det var faktisk en bra messe!

Hyggelig å møte masse kjentfolk fra Norge og utlandet!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...