Gå til innhold

Til capsen min...


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

[attachimg=1]

Det er en trist sak, dette. Men jeg føler vi må prate om det.

Nå har du begynt å "skli av" skallen min. Det er som om du, min gamle trofaste venn, bare har gitt opp. Det er mulig det har noe med at jeg innimellom har hatt andre. Ja, jeg må innrømme det, jeg har vært utro.

Jeg forvillet meg tilogmed helt bort på vestkanten og hadde en affære med en ... ja, jeg er flau nå ... en Simms!

Jeg trodde lenge at det å ha deg med i sekken på hver eneste tur kunne dempe smerten ved at jeg flørtet med mye yngre hodeplagg. Og så tok jeg jo deg på innimellom da. Men det er mulig du ikke er åpen for et slikt forhold.

Det kan jeg jo egentlig skjønne. Du er jo fra en helt annen tid enn denne promiskuøse tiden vi nå lever i.

Ja, vi må nok prate om det.

I det siste så har du ikke engang gitt meg fiskelykke. Men, det er ikke deg, det er meg.

Så nå vurderer jeg om du skal få bli hjemme når jeg drar ut for å fiske. Ok, vi kan begynne med en tilvenningsperiode, hvor du får bli med, men må ligge i bilen.

Men ikke bryt helt sammen nå;

Jeg lover å ikke kaste deg!

Jo jo. Jeg skjønner at du er nervøs. Men jeg lover at ikke Damen sørger for tilsvarende katastrofe som da hun kastet favorittfiskeskjorta mi, bare på grunn av noen ubetydelige bålhull.

Du vet like godt som meg at det er noe jeg fortsatt jobber med...

Hva med en æresplass på egen knagg på promperommet mitt? Hadde ikke det vært stas?

Gla´i deg.

post-39-13949895973358_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...