Gå til innhold

EZ-Sparkle Body


Vebjørn'

Anbefalte innlegg

Gjest Mergus Merganeser

Hei

Prøv Bug-Bond eller lignende å miks inn sølvglitter som du får kjøpt i hobbyforretninger. Det finnes i saltbøsselignende plastflasker med perforert topp slik at du kan drysse over første laget med BB. Hvis du legger ett lag BB til over dette blir det bakt inn i kroppen. Dette herder jo med en gang og er klar til bruk etter en runde med UV-lampa!

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Mergus' forslag her.

Den EZ-sparkle er i mine øyne nesten ubrukelig pga lang herdetid. Har en del forsøk med den, men måten som er beskrevet over er myye bedre. Bare husk på at du får glitter over alt og kan se ut som en øst-europeisk Melodi Grand Prix-ekspert etter at du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

ER krabber først og fremst jeg skal bruke det til.

Tusen trakk for forslag!  <<l

Det skal jeg prøve Mergus Merganeser :)

Takk

Vebjørn!

Helt i orden det Vebjørn  :)

Hvis du ikke allerede vet det skal du få med ett tips til..

BB og andre UV-lim blir litt "sticky" etter det har blitt herdet med UV-lim. For å vaske bort dette kan du stikke bort til nærmeste Apotek å kjøpe sår- / desinfeksjonspads og vaske overflaten med etterpå. Da blir den glatt og kleber ikke. Tror det heter AlkoTip og inneholder som navnet sier alkohol. Dette funker knæll  <<l

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER krabber først og fremst jeg skal bruke det til.

Tusen trakk for forslag!  <<l

Det skal jeg prøve Mergus Merganeser :)

Takk

Vebjørn!

Helt i orden det Vebjørn  :)

Hvis du ikke allerede vet det skal du få med ett tips til..

BB og andre UV-lim blir litt "sticky" etter det har blitt herdet med UV-lim. For å vaske bort dette kan du stikke bort til nærmeste Apotek å kjøpe sår- / desinfeksjonspads og vaske overflaten med etterpå. Da blir den glatt og kleber ikke. Tror det heter AlkoTip og inneholder som navnet sier alkohol. Dette funker knæll  <<l

John

Takk, for tips nok en gang. Det funka fett! Blanda inn svart pulver og glitterstøv i limet, og fikk en fin oliven farge :)

Dette er en liten krabbe (811 S, str. 8).

[attachimg=1]

Vebjørn!

post-4210-13949896058419_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Liker  <<l

Hyggelig at du fikk det til å funke! Den krabba bør også kunne lure ett par "Grey Ghost" på flatsen - Uten tvil!!

Egentlig en mye bedre og fleksibel løsning enn EZ-Sparkle dette. Hvis du tusjer litt i tillegg vil du også kunne legge inn markeringer i kroppen.

Tøff krabbe  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker  <<l

Hyggelig at du fikk det til å funke! Den krabba bør også kunne lure ett par "Grey Ghost" på flatsen - Uten tvil!!

Egentlig en mye bedre og fleksibel løsning enn EZ-Sparkle dette. Hvis du tusjer litt i tillegg vil du også kunne legge inn markeringer i kroppen.

Tøff krabbe  8)

Takk! :) Ja, det var jo faktisk veldig lurt! Det er først og fremst Permit disse er til :)  men den lille på krok 8 skal bli morsom å fiske Bonefish med! :)

[attachimg=1]

Vebjørn!

post-4210-13949896059035_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...