Gå til innhold

GOD SERVICE II


rbk01

Anbefalte innlegg

Det har med rette vært mye skryt av Nordisk Fluefiske og Gero på denne siden, men denne gangen er det Noroco i Drammen og Danielson som skal ha skryt. For makan til den servicen jeg fikk der i dag, tror jeg en skal lete lenge etter. Jeg var så uheldig å miste det ytterste spolefeste til min Danielson i forrige uke og da jeg ringte Roar i Noroco i dag tidlig, var beskjeden at det var bare å komme, han skulle plukke en del av ei snelle han hadde i butikken, så skulle han sjekke med Danielson hva delen kostet. Jeg kjørte sporenstreks til Drammen og fikk satt på plass den manglende delen, men da jeg skulle betale kom overraskelsen. Den var gratis - gikk på garantien.  så mange <<l  <<l <<l <<l for Noroco og Danielson.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv må jeg si at jeg har dårlig erfaring med servicen til Danielsson. Har en mandagssnelle av en XLW som "draghylsan" løsner på når jeg justerer bremsen. Dvs etterhvert forsvinner alt av bremsekraft. Snakka med Danielsson og de sa jeg måtte sende den til de så skulle de ordne opp. Dette gjorde jeg. Snella ble selvfølgelig stoppet av det svenske tollvesenet. Etter mye frem og tilbake fikk jeg vite at Danielsson måtte svare på en tolldeklarasjon som de hadde fått tilsendt av Tullen. Denne svarte de ikke på, enda jeg ringte og sendte mail (som de heller ikke svarte på) for å purre på de. Etter to mnd kom snella i retur fra Tullen i Sverige uten å ha vært innom Danielsson. Så nå står jeg midt i laksesesongen med en ubrukelig XLW.

Uansett, godt å høre at Noroco er en forhandler man kan stole på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han later som han aldri blir lei pisspreiket mitt!

;D

nettopp kommet hjem fra Noroco med splitter nye Simms G3 vadere.

kjøpte et par cloudveil vadere av roar i fjor høst som lakk etter tur nr.3, han har forsøkt å lappe to ganger uten at det hjelper. enden av visa var at jeg fikk et par Simms G3 vadere mot et bittelite mellomlegg.

kjempe service. også er han så raus med kaffen, a'gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...