Gå til innhold

Merkelig fisk!


Espen A

Anbefalte innlegg

I går så jeg em merkelig fisk i elva. Dette er en elv som kun huser aure og horr. Fisken jeg så var 25-30 cm lang og lys beige-gul med svart hode. Ørreten i elva er ellers ganske mørkegrønn..

Noen ideer? Syk ørret, eller har noen vært særs vennlige å introdusert en ny art?

Kjente jeg ble noe bekymret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tror ikke du trenger og bekymre deg. Helst er den en ørret som har stått i partier i elva med mørkere bunnforhold . særlig vanlig når vannstanden synker :)

Ok, satser på at du har rett, men må si jeg ble bekymret der en stund. Har aldri sett noe lignende tidligere. Men hvorfor har ikke hele fisken blitt mørk, da det var bare hodet som så svart ut mens resten var så lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tror ikke du trenger og bekymre deg. Helst er den en ørret som har stått i partier i elva med mørkere bunnforhold . særlig vanlig når vannstanden synker :)

Ok, satser på at du har rett, men må si jeg ble bekymret der en stund. Har aldri sett noe lignende tidligere. Men hvorfor har ikke hele fisken blitt mørk, da det var bare hodet som så svart ut mens resten var så lyst?

Vanskelig og si , ikke no godt svar på det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tror ikke du trenger og bekymre deg. Helst er den en ørret som har stått i partier i elva med mørkere bunnforhold . særlig vanlig når vannstanden synker :)

Ok, satser på at du har rett, men må si jeg ble bekymret der en stund. Har aldri sett noe lignende tidligere. Men hvorfor har ikke hele fisken blitt mørk, da det var bare hodet som så svart ut mens resten var så lyst?

Vanskelig og si , ikke no godt svar på det altså :)

iallfall spotta noen slike i det siste jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...