Tom Syversen Posted July 14, 2013 Report Posted July 14, 2013 Ta en titt på hvordan bukta utvikler seg: Tom.
Tom Syversen Posted July 14, 2013 Author Report Posted July 14, 2013 Et kast til i samme åndedrag. Tom.
Tom Syversen Posted July 19, 2013 Author Report Posted July 19, 2013 Legger inn et klipp til for de av dere som har interesse for kasting. Er det i det hele tatt nødvendig å måtte forme en bukt for at snøret skal vandre fremover? Eller kan man tolke dette klippet dithen at det er flere bukter her? Morph the loop. Tom.
knutb Posted July 20, 2013 Report Posted July 20, 2013 Snasne greier, nå fikk jeg lyst å spikke meg en sprettert for å se hvor langt jeg klarer å skyte en diger kveil med snøre. Litt off-topic: Hva slags kamera bruker du til å filme dette?
Tom Syversen Posted July 20, 2013 Author Report Posted July 20, 2013 Hei Knut. Long time no see,virkelig lenge siden nå. :-\ Kameraet er et Casio EX-F1. Sprettert har jeg aldri selv prøvd med fluesnøre,men snordrag er kult å leke med. Tom.
Recommended Posts