Gå til innhold

Et slag for miljøet og en svensk møbelgigant


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Jeg har lagd meg en bindekrok i nye huset. Til bindelampe så har jeg gått for noe mijøvennlig som egentlig er helt genialt for oss fluebindere. Den går veldig bra å ta med seg på tur og du har lys når du er i telt og binder eller om du har hytte uten el. IKEA har en solcellslampe som fungerer overaskende bra. Vi har de også på hytten der vi ikke har noen el. Blir det slutt lys så steller man de bare i vinudet, eller steller den utenfor teltet så er det full sprutt på kort tid. Genialt. Lampen heter Sunnan.

9329679652_f3754a406b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Det vet jeg ikke. Men minst flere dager. Jeg har bundit nå i tre dager og de lyser fortsatt. Så det er ikke noe problem vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Den er faktisk helt super på hytta. Har aldri opplevd at den har sluttet å fungere. Vi steller våre i vinudet hver kveld. Litt som å slukke stearinlysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Glimrende GAB. Hva syns du om lampen?

Nå har jeg suttit ved stikken i nesten hele uken og kan rapportere at den ikke holder i flere dager. Min greier to bindekvelder. Å andre siden setter jeg den i vinduet hver kveld så det er uansett ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...