Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Alle Bilder som legges ut i forumet blir uleselig for meg. De presenterer seg kun som små spmtegn ikoner. Har mac, og har ikke problem med det andre steder, men selv .jpg filer blir sånn her. Noen som vet hva slags programvare jeg evt mangler?

Posted

Du skal ikke ha noen spesiel programvare for å se bilder så lenge du har blitt medlem, så dette var pussig.

Kan du for morro skyld logge deg inn med en annen nettleser eller kanskje en annen maskin for å se da?

Posted

Ja, jeg finner det også ganske pussig. Har ikke dette problemet på andre forum og nettsider. Har også prøvd i to ulike nettlesere, men skal prøve på jobbpcen etterpå.

Posted

Jeg ser de siste bildene du linket, men ikke de første i likhet med deg. Dette kan være fordi bildelinkene har blitt ugyldige over tid. Posten du linket først er f.eks fra 2011, og mange bildeopplastningssider sletter bilder etter en viss tid.

Posted

De bildene du ikke får sett er bilder som er linket til en ekstern bildebank som Flickr eller lignende. Disse bildene er vel fjernet eller av andre årsaker ikke tilgjengelige lenger. Dette har vi ingen kontroll på.

De bildene du ser er bilder som er lastet opp og lagt til på vår server.

• Create New...