Gå til innhold

Reddington 2013.


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

Husker du Danielsson stengene og maaten de var bygget paa? Vapen/Vapen Red er bygget paa samme maate (de referer til at Vapen betyr Vaapen paa svensk, ikke sikker paa om det er en forbindelse der...). Altsaa carbon er surret i kryss over mandrillen istedet aa rulle et flagg. Samme metode som brukes paa golfkoeller.

Det gir en litt merkelig aksjon for aa vaere aerlig. De foeles ganske tunge, men har definitivt kraft og punch. Jeg kastet 5'eren og 6'eren sammen med Method stengene, og det er selvfoelgelig ikke rettferdig. HAr kastet baade "gummi" og korkversjonen og foretrekker kork...

Har ikke faat satt opp noen CCS rigg paa kontoret ennaa. Naar jeg faar gjort det saa boer det kommen data paa stenger gjennom hele Sage og Redington sortimentet. (Eller saa kan du jo lage en anordning maken til den du har og sende den  ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info Tore.Jeg husker Danielsson stengene,og de ble vel ikke akkurat det de kanskje

hadde trodd at det skulle bli.

Du sier at stengene kjennes ganske tunge ut,da vet jeg at det ikke er noe for meg. ;D

Kjempebra hvis du legger inn data etterhvert Tore. <<l

Kult at du liker riggen jeg bruker.Den er kanskje litt "overkill" for CCS,men du

kjenner jo meg og frekvens. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...