Gå til innhold

Fluvius #4/ #4m


Tom Aage Aarnes

Anbefalte innlegg

Hei. Fått tilbud om å bytte m mot en vanlig fluvius da jeg ikke er helt komfortabel med 4m. Enkelte mener det er tabu å synse om egenskaper, men jeg prøver meg alikevel. Har ikke prøvd andre firere, men endel i #5- 8. Har lest om forskjellen på Eikre sine sider, men spør om råd fra de som har erfaringer med stengene fra praktisk fiske. Jeg føler uansett 4m virker litt for løs eller rolig etter min smak ??? Er forøvrig totalt ubevandret i ERN-, CCS- m.m

Tom Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Er forøvrig totalt ubevandret i ERN-, CCS- m.m

Du skalheller ikke la deg presse til å ikke kunne si noe om stenger for at èn (!) person på FFS mener at det bør være referert til "kvasisystemet" CCS .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tom Aage.

Prøv stanga du.Jeg håper du har muligheten til det?

Det vil være det som avgjør valget i ditt tilfelle.

Et annet godt råd er ta med seg snøret som du har tenkt å bruke på stanga,

hvis du har et favorittsnøre da? :)

Og foressten,det er ikke tabu å synse,men det har heller lite for seg. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tom Aage.

Prøv stanga du.Jeg håper du har muligheten til det?

Det vil være det som avgjør valget i ditt tilfelle.

Et annet godt råd er ta med seg snøret som du har tenkt å bruke på stanga,

hvis du har et favorittsnøre da? :)

Og foressten,det er ikke tabu å synse,men det har heller lite for seg. ;D

Tom.

Hei Tom. Var litt ironisk når jeg sa at det var tabu å synse om egenskaper. Har fulgt innleggene dine og diskusjonene som de har medført med stor glede selv om jeg ikke har målt stenger selv. Jeg kommer til å prøve stanga først. Har ingen favorittliner til stanga, men jeg har et 4cast og et wulff tt som jeg har brukt. kommer til å teste med de snørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult Tom Aage.

Det hadde vært fint om du etter å ha prøvd forteller oss hva du synes. <<l

Tom.

Ikke for å ødelegge tråden her, men hva er vitsen med at han forteller deg hva han syns?? Du får jo ingenting ut av slikt? Ps, Fluvius 9' #4 M er i mine øyne ei fantastisk god og allsidig fiskestang  :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult Tom Aage.

Det hadde vært fint om du etter å ha prøvd forteller oss hva du synes. <<l

Tom.

Ikke for å ødelegge tråden her, men hva er vitsen med at han forteller deg hva han syns?? Du får jo ingenting ut av slikt? Ps, Fluvius 9' #4 M er i mine øyne ei fantastisk god og allsidig fiskestang  :)

Det er den helt sikkert,  jeg tror at stengene er såpass bra at forskjellene på vanlig og m handler mest om personlige preferanser, men jeg er ikke helt sikker. Leste mange lovprisninger om denne før kjøp som nesten minnet om religiøse ovebevisninger, og må si jeg ble litt skuffet. Jeg tror Eikrestengene er gode og at det handler om at jeg liker litt strammere stenger. Selv om strammere kan bety mye forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...