Gå til innhold

LTS x1 snelle


Paul West

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd eller i det minste sett/befølt en LTS x1 snelle? Kjøpte akkurat en slik usett, og er spent på hva jeg egentlig får i posten. Ser for meg at snella er noe a la evotec, eller noe i den duren... og innbiller meg at jeg en gang leste at disse hadde "Power Matrix" brems slik de andre Loopsnellene har... så jeg flesket til med kjøp.

Noen som vet? Har jeg kjøpt katta i sekken, eller er dette en god gammel godbit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da. Bilde har jeg sett, så HELT utsett er den jo ikke. Og kjøpt er den også, så jeg får den jo i hende ganske snart. Var mest nysgjerrig på om noen kunne si noe om den. Det virker som om den bare var på markedet en kort stund. Hvorfor det tro? Hang kanskje sammen med at lts ikke viste seg å være så lønnsomt som noen hadde håpet... Eller hva det nå var som skjedde. Stengene til lts var/er jo utvilsomt gode, men var etter sigende noe overpriset. Kanskje det var samme sak med snellene...? Vi får vel se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sjøl en slik for ca sju-åtte år siden, i størrelse 2-5 :) Eier den enda. Tung til størrelsen å være, men virker å være en solid sak uten noen form for slark. Doble kermaiske skiver gjør bremsen jevn og fin. Nå er det flere år siden jeg har brukt den, men jeg har aldri hatt noen mekaniske problemer  <<l (bror min hadde en skurrende opplevelse med finkorna sand og samma snella, men etter en puss var den god som ny) Veit ikke hvem størrelse du har kjøpt, men aberet med min(2-5)er diameteren på spolen som gir en del minne på lina, samt litt sein innsveiving... Alt i alt, en solid og snasen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse 3-6. Ubrukt i eske til under tusenlappen. Tror det er et godt kjøp  ;) Er ikke så nøye om det ikke er en lettvekter. Har andre sneller til de letteste stengene mine uansett. Teller mer at det er en solid snelle som er god å bruke. Vel vel, den kommer vel i morra, så får man se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er snella her, og for en fin snelle det er! :) spolen er nøyaktig like stor som spolen på Evotec FW 4/6, altså helt kurant, og snella i seg selv virker nesten identisk med Evotec med tanke på kvalitet og løsninger. Litt annen utfresning av snellehuset, men konseptmessig veldig lik. Vekta virker også å være veldig lik. Lettvekter, men ikke ekstremt lett. Ca 140g tipper jeg. Kjempefornøyd. Føles som å ha kjøpt en ubrukt Evotec til 850kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...