Gå til innhold

Færøyene


eriken

Anbefalte innlegg

Har ikke fisket der, men vært der i jobbsammenheng.

Du kan glede deg til fantastisk natur og det mest imøtekommende folk jeg har møtt noe sted i verden.

Satt med tårer i øynene på helikoptertur over øya og så på de korte og lett tilgjengelige elvene, som luktet laks og SØ lang vei.

Visstnok ikke mange fiskere der heller.

Turistkontoret i Torshavn bør kunne svare deg litt om fiske, jeg vet de har hatt en del internasjonal fiskepresse på besøk.

Hils dem gjerne fra Vidar Mørch i VisitDenmark, Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel i alt om fiske i fjor en gang, såg ut til å vær noe for meg. Lite egen øl og masse fiskeplasser.

Det beste med heile greia er at den lokale flyplassen her drives av atlantic airways. Så det går direkte ruter om vår/sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i nærheten av Larvik, så har Larvikmarkas Fluefiskeforening møte første mandagen i februar. Da kommer Jon Lenæs og Barry Orde Clarke. Tar jeg ikke feil så var det de to som fiska på Færøyene i fjor, og som skrev artikkelen. Regner med at de viser noen bilder derfra, og om ikke så er de greie karer begge to, som sikkert går an å spørre om tips og råd. Velkommen skal du iallefall være. Send meg en pm om du lurer på noe i forhold til møtet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...