Gå til innhold

SHOPPINGTUR TIL LONDON!


Ør-retten

Anbefalte innlegg

SKAL TIL LONDON I BEGYNNELSEN AV MARS, HAR ALDRI VÆRT DER FØR SÅ JEG LURER PÅ OM DET ER NOEN SOM KAN TIPSE MEG OM BUTIKKER JEG IKKE MÅ GÅ GLIPP AV. ER MEST INTRESSERT I FLUE FISKE/BINDE BUTIKKER......

 

SEND GJERNE MED TIPS OM HVA FISKEUTSTYR SOM ER SMART Å KJØPE DER OVER. FINNES DET LINKER TIL BUTIKKEN KAN DU GJERNE LEGGE MED DEN OGSÅ.

 

FYTTI SOM JEG GLEDER MEG......

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøkte Farlows våren 2005. Utvalget er vell så bra i Bergen. Butikken er grei den men hadde forventet litt mer. Finner du andre butikker i London får du gi oss tilbakemelding.

 

God tur

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å lete etter fiskeutstyrsbutikker.....er nok andre ting som står på shoppinglisten! Fiskeutstyr har jeg egentlig mer enn nok av :shock:

Skulle jeg dra for å kjøpe fiskeutstyr hadde jeg nok dratt til Sportfish i Reading! Eller kanskje Glasgow Angling Center......to butikker, 3500 og 10000m2 med stasj i Glasgow. Disse skal besøkes i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet linken' date=' ser bra ut det. Regner med at de har litt mer utvalg i butikken enn hva de hadde på siden.

Kan du gi meg en liten pekepinn på hvor sånn ca det ligger i London.[/quote']

 

Farlows ligger i Pall Mall, som er veldig sentralt. Når du står på Piccadilly Circus, går du nedover mot elva (hva ellers :D ) og da er Pall Mall en kryssende gate når du har gått noen hundre meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fant butikken, var litt skuffende, hadde ventet meg større. Men det skal ikke stå på designet og interiøret, flott :D

Ble ikke handlet så mye, bare ei vade jakke og litt binde materiale.

Men som fluefisker så måtte jeg jo kjøpe meg en sixpence, gleder meg til å ha på den i elva. Men jeg kommer ikke til å bli like entusiastiske som disse gutta bak denne siden.http://www.classic-salmon.com/

 

Ellers fant jeg ingen andre butikker som solgte fiskeutstyr.

*Men takk for hjelpen men Farlows! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...