Gå til innhold

Danielsson FW


Fastfisk

Anbefalte innlegg

Har 4seven til 5er stanga, synst den er utmerket. Har ingen erfaring med 2six. En av fordelane med 4seven er at den er lik 5eight.

Kun spolen som er forsjellig. Har kjøpt 5eight spoler til den i ettertid, og bruker snella både på femmerstanga å på tyngre utstyr.

 

Storspolesneller fjerner litt av den "lette" følelsen på fiske synst ej, å hadde nok ikje brukt den i mindre snøreklasser enn 4 uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bruker en FW 4seven paa en 8 fot klasse 3. (beklager mangelen paa norske bokstaver). Den er ganske stor, saa jeg drev lenge og vurderte om den var for stor eller ikke. Det som gjor den stor er egentlig bare det at spolen er mye dypere enn f.eks. Dry Fly modellen. Ytterdiameteren synes jeg er perfekt, skulle onska at de hadde en grunnere spole som passa snellehuset paa FW 4-seven, da hadde vi hatt verdens herligste orretsnelle!!!

 

 

Mvh

Gulars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Fjellfant

Hei.

Jeg bruker 2-6 på mine femmerstenger, og det er mer enn god nok plass med de nye typene backing som Techbraid fra LOOP eller Fireline som en del bruker nå. Syns det fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...