Gå til innhold

HJELP! Diamondback Classic Western 8'6 #4 knekk---


Trond Willis

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært så uheldig å ødelegge gromstanga mi, og aner ikke hvor jeg kan få tak på en ny del.
Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å skaffe ny del (del 2 fra bunnen)

Den har spjæret seg i spiggot festet og trenger en ny del.

Dette er for meg godstang nr 1, og typisk at den ikke er å få tak på lengre.
Har googlet og lett, men finner ikke noe sted som selger hverken stang eller deler.

Er det noen her som kan hjelpe?
Er også intr. i kjøp av ny stang eller blanks til tilsvarende stang...
ROP UT OM NOEN KAN HJELPE......!

Mvh 
Trond Willis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som la ut to identiske stenger som din for salg her nylig, men vet ikke om begge er solgt ?

Blir vel vanskelig i få tak i deler av den stanga uten å kjøpe ny regner jeg med, siden Diamondback ikke produserer dem lengre.

Lykke til uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raymond

Er det kun spiggot som er splittet eller selve klinga? Om det er spiggot, kan det la seg fikse. Blir værre om det er klinga siden DB som Lars sier, er oppkjøpt og lagt ned...

 

Mike McFarland kjøpte alle de gamle mandrillene, så mulig han kan lage noe om du trenger ny del. Verdt å høre med ham isåfall, men vær obs på at han er kjent for å være ustabil, så ikke betal før du har et bekreftet sporingsnummer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. det er hele blanksen som er spjæret. Synd jeg ikke kjøpt de som ble solgt på forumet. jeg har Vært i kontakt med cortland og de ba meg ringe deres service avdeling og muligens sende inn stanga for reparasjon. Krysser fingre og tær for at det lar seg gjøre for en slik stang er virkelig ikke lett å kommer over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...