Gå til innhold

Vindellfjellene (Flyttet)


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei.

Er det nokon her inne som skal vere med Morten Minde til Vindellfjellene til sommeren?

Sitter å lurer på om eg skal hive meg på, og lurer på om det er nokon her inne som sitter og tenker på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vere med!!

Var med på turen i fjor, og måtte bare dit igjend. Morten skal ha 2 turer i år, jeg skal være med på første uka reiser 9 juli. Tror det er 1 plass igjend første uka.

Det er en utrolig fin natur og massevis av fiskemuligheter 4-5 røyevann og 2 elver som vi kan fiske i.

Absolutt å annbefale...

 

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å lurer på om eg skal hive meg på

 

Er ikke noe å lure på Henning.. ;)

Om ikke lenge er det nedtråkket der oppe. Pass på å dra nå mens det er relativt urørt!

Det eneste negative med en slik tur, er bilturen opp. Den er laaaaaang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg skal ha meg ein Jæ... lang biltur i år i tilleg til dette og.

Bor på vestlandet, og skal til Hemsedal i eit par dager, så bærer det lenger østover, nordover i Østerdalen, opp mot Røros, så sør igjen ein eller anna vei.

 

Sitter daglig og irriterer meg over at alle andre snakker om Hemsila , Glomma , Atna, Skrokka ++++++++++ Og eg ikkje veit ka dei snakker om.Irriterer meg grenseløst!!!!!

Så nå skal eg på turnè!!!!!!

 

Dere skal ikkje få sjokk vist eg plutselig ringer og vil ha dere med på fisketur etter kvart som eg paserer. :D

 

tipper denne turen tar 10-12 dager, så da sitter eg og lurer på om eg skal vere med til Vindelfjellene.

 

Men eg må vel bestemme meg for eit eller anna snart..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...