Gå til innhold

Nettbutikk-bindematerialer


Fazer600

Anbefalte innlegg

Slutter meg uforbeholdent til anbefalingene av Grandes. Bra utvalg, funksjonell nettbutikk, greie priser, ingen uforståelige gebyrer, kjapp ekspedering, utrolig hjelpsom når du lurer på noe. Skulle nesten tro jeg jobba der, men det gjør jeg ikke. Det er bare så ok når det er noe som fungerer som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.lakelandflytying.com

 

...er heller ikke dum om du tar deg "bryet" med aa bestille fra utlandet (UK). Ok priser, og holder du deg under Nkr 1000 saa fyker det momsfritt gjennom tollen som bare det! Har bare positive erfaringer med denne nettsida. Sender over "hele" verden for 1,5 pund. Spesielt gode priser paa tiemco-kroker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T&T,

Nkr 1000 saa fyker det momsfritt gjennom tollen som bare det!

 

Men hvis den må gjennom tollen får du vel i tillegg ekspedisjonsgebyr på 150,- eller noe? Noen som har oversikten på dette?

 

Jeg har handlet mye fra lakeland og er strålende fornøyd med den gode servicen og rask\billig frakt..

 

Men har da også holdt meg under 200,- i frykt for ulike avgifter.. Eller er det 250,- som er blitt den nye grensen nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, posten tar vel ett gebyr for aa fortolle varen for deg. Tror det er 150 kr. Det gaar vel an aa fortolle selv uten aa betale dette gebyret. Jeg er usikker paa denne grensen du oppgir. Noen sier 1000, andre sier 200 eller 250. Bestilte en gang fra Lakeland og havnet paa ca 1000-lappen. Gikk smertefritt gjennom. Bestilte en gang for ca 3000. Da ble det moms og fortolling. Begge gangene ble pakkene sendt som "gift". Lurer nesten paa om dette er tilfeldig. Litt om hvor mye de har aa gjoere paa tollkontoret... Aner ikke. Sikkert diskutert mange ganger foer paa dette forumet. Om det er noen som vet reglementet med sikkerhet, saa spytt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...