Maui Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Den siste tiden har jeg jobbet sammen emd en folkehøgskole i Nord Trøndelag for å lage et helt nytt studie i sportsfiske for ungdom over 18. Vi har kommet fram til et ettårs studie i variert sportsfiske med en 4-ukers studietur til New Zealand. Hooked skrev om oss for en stund siden. http://www.hooked.no/artikler/sund-folkehogskole-tilbyr-drommear Syns dere dette høres greit ut? Vi har noen plasser ledige med oppstart til høsten. Vi hadde blitt glade om dere vil hjelpe til å spre nyheten om dere kjenner noen som er såpass hekte på fisking at de kan tenke seg å bruke et helt år på å dyrke hobbyen... -Eskil R 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle TL Posted February 26, 2015 Report Share Posted February 26, 2015 Hørtes helt topp ut! Om jeg bare hadde vært noen år yngre hadde jeg gjerne søkt! Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav K Posted February 26, 2015 Report Share Posted February 26, 2015 Den siste tiden har jeg jobbet sammen emd en folkehøgskole i Nord Trøndelag for å lage et helt nytt studie i sportsfiske for ungdom over 18. Vi har kommet fram til et ettårs studie i variert sportsfiske med en 4-ukers studietur til New Zealand. Hooked skrev om oss for en stund siden. http://www.hooked.no/artikler/sund-folkehogskole-tilbyr-drommear Syns dere dette høres greit ut? Vi har noen plasser ledige med oppstart til høsten. Vi hadde blitt glade om dere vil hjelpe til å spre nyheten om dere kjenner noen som er såpass hekte på fisking at de kan tenke seg å bruke et helt år på å dyrke hobbyen... -Eskil R Kan bare anbefale dette. Inderøy i Nord-Trøndelag er et eldorado for fiskeinteresserte. Har bodd og fisket her i over 20 år. i tillegg til omkringliggende gode ørret- og laksevassdrag ligger Norges nest sterkeste saltstrøm i gangavstand fra skolen. Der kan du f.eks fiske på vakende lyr, sjøørret og laks eller "våtfiske" med forskjellig redskap. Flyndrefisket i Inderøy er viden kjent. Noen entusiaster reiser hvert år fra Storbritannia for å fiske rødspette her. Kommune-våpenet til Inderøy er fire flyndrer. . . Skarnsundet, noen kilometer fra skolen, har i tillegg et spennende fjord- og havfiske. Før Asgeir Alvestad sin nye verdensrekord på håkjerring, var verdensrekorden fra Skarnsundet. Skolen ligger også nær utløpet av Verdalselva og sjøørretfiske i sjøen kan skje noen hundre meter fra skolen. Her er drøssevis av plasser å utforske, fisketrykket er lavt og sjansen for å få mange arter på flue er stor. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts