Tørrflua Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Oppretter dette emne så de som vill kan benytte for å treffe andre pontong frelste ute på fjorden. Greit å skrive inn om det er øst eller vest siden av fjorden turen planlegges til. Plutselig tur kan jo også legges ut, men da bør plassen nevnes på nett og ikke på PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tørrflua Posted March 14, 2015 Author Report Share Posted March 14, 2015 Min første tur blir i morgen.15 mars Da dette er kort varsel, holder jeg det åpent om det blir øst eller vest for fjorden men maks 1,5 times kjøretur fra Oslo. Bor i Hakadal og kan ev. plukke opp noen på vei til fjorden. Har stor bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Eika Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Nå er det ikke lenge til påska, da får dere se etter en oransj pongtong i mølen området 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamson Guru Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Blir gjerne med som landfisker ved en senere anledning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle Eika Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Eller så er det bare å være så "frekk" og spørre om det er flere pongtonger, kajakker, packrafter tilgjengeligt Er ikke nødvendigt og stå på land, hvertfall ikke i mølen området 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tørrflua Posted March 15, 2015 Author Report Share Posted March 15, 2015 (edited) Jeg har 1 ekstra, ikke av den gode typen, gammel ,med noe rust og årer. Tar med den om noen vill prøve. Men personen bør ikke veie mer en 85 kg. Ekstra svømmeføtter har jeg også. Vellykket dag i dag ute med pontongen. Litt kalt på beina, men hva Gjør vell det når fisken biter. Blei 10-11 st. Mange små, 3 st på 40-45 cm. En av dem måtte bøte med livet pga voldsom kroking. Fikk alle på ei orange reke. Edited March 15, 2015 by Tørrflua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts