markus glasø Posted July 1, 2015 Report Share Posted July 1, 2015 hei, har tilgang til hytte på nerskogen, og ser at det er en del elver som renner ut og inn fra granasjøen, er det noen som vil dele noen tips hvor i disse elvene(minnila,grana) det er greit fiske? likegyldig om det er bare 200 gr,ønsker bare å ta litt fisk på tørrflue uansett størrelse mvh trønderfiskern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind S Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Hei! Gå innpå kart(f.eks finn.no/kart eller 1881.no) og se på flyfoto over hvilke løpene som en stilleflytende, skulle gjerne har gjort det for deg men har svært ustabil internett om dagen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Finnerud Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Norgeskart.no knall gode flyfotos, bare å søke på stedet du lurer på og velge flyfotos Pc eller Mac er nok tingen å bruke, da mobil appen ikke har flyfoto løsning 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Kvernmo Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Jeg har aldri fisket i elvene der selv, men jeg forstår at Minilla er den "beste" av elvene rundt Granasjøen. På en heldig dag er det mulig med halvkilos fisk der. Men det er nok mer en elv for markfisk, uten at jeg kan bekrefte dette. Har hatt flere turer til vann som ligger noen lange steinkast fra Minilla og der finnes det muligheter 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus glasø Posted July 4, 2015 Author Report Share Posted July 4, 2015 takk for svar alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Kvernmo Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Hvis man ser litt utenfor selve Granasjøen og nærmeste omegn, kan øvre deler av Orkla visstnok være meget bra. Men det blir fort 45 min kjøring fra Nerskogen. https://www.inatur.no/fiske/5173e92ee4b09f14ab022968 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus glasø Posted July 5, 2015 Author Report Share Posted July 5, 2015 det blir en tur til øvre orkla 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts