Gå til innhold

Reservedeler til Loop Multi 9/12 snelle?


Sengstad

Anbefalte innlegg

Var med elva i kveld og i det jeg trekker ut snøret i andre kulpen så løsner snella og faller ut i vannet. Toppskruen som skal holde snella på plass ligger nå og koser seg etter eller annet sted i elva.

 

Er det mulig å finne reservedeler til denne snella noen steder? Har mine tvil siden den begynner å bli noen år gammel, men det er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å markere hvilken del du skal ha, og maile det inn for å høre.

Må sikkert handle det via en forhandler, men regner med at de kan finne en i området du bor.

http://www.looptackle.no/uploads/9/9/9/5/9995618/loop_multi_reel_manual.pdf

Mvh Truls

Takk for manualen! Nå lærte jeg at det heter spool cap og ikke "toppskruen" :P

 

Sendte mail til Loopnorge og Looptackle, så får jeg håpe på positiv tilbakemelding. Skal gi beskjed om hva de svarer Waffern.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så irriterende, jeg skrudde ikke på snella der jo sto uti elva. Den hadde jo fungert helt fint i nesten 2mnd fram til det tidspunktet. Akkurat kommet til en ny kulp og holdt på å dra ut snøre fra snella da den plutselig falt ut i vannet. Nesten så jeg bare vurderer å kaste hele snella til blokksberg så jeg kan kjøpe en snelle uten "løse deler", hvis det i det hele tatt finnes.

Takk og pris for at dette skjedde 4 dager før sesongen var slutt, og ikke 4 dager etter at sesongen begynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig problemet her, men har som sagt aldri opplevd det sjøl... Kan være fordi jeg er klåfingra og alltid vil kjenne om ting føles riktig? Meeen, kan ikke huske å ha stramma til pakning og og lukkemutter på 6-9 under praktisk fiske, noen gang. Nybegynnergreia var bare tull, men kanskje noen modeller rett og slett lider av simple produksjonfeil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...