Gå til innhold

Ny stang?


Ols1

Anbefalte innlegg

Har en Scott A2 9ft klasse 5 som jeg er fornøyd med. Lurer på om jeg skal kjøpe med en ny Scott stang, lurer på G2 eller Radian i klasse 5 og 9ft eller litt kortere, fisker mye i skogsvann. Ut i fra at jeg pr dags dato bruker A2, hva tror dere jeg vil ha mulighet til å trives med`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har nok skjedd - både hos Scott og andre, siden A2 så dagens lys. Vil absolutt anbefale deg å oppsøke en forhandler som kan tilby deg å prøvekaste både G2 og Radian. Begge har sine fans, men er ganske forskjellige. G2 har en dyp, men spenstig aksjon, Radian er mer i retning toppaksjon. Har ikke kastet med A2, men av omtale har jeg oppfattet den som ganske dyp i aksjonen..

 

Forhandlere du kan kontakte finner du her:  

 

http://flyfisheurope.com/zu/?dealerlocator

Endret av Gary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Scott G2 og Radian er flotte og utrolig gode stenger, og som Gary sier er de ulike aksjonsmessig. Prøv før kjøp, for dette er dyre stenger i toppsjiktet. Jeg vil også anbefale deg å vurdere Scott A4 (som er arvtager etter A3, som er arvtager etter A2) hvis du ikke vil betale for en toppstang. A4 er også en kjempestang!

 

Alternativt ligger det en brukt kremstang som kanskje passer deg på forumet nå. Winston B3LS

Endret av Jarle TL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...