Gå til innhold

Noen som reparerer stenger - Larvik, Sfj, Tbg.


Anbefalte innlegg

To ting:

For det første vil du miste litt av aksjonen på stangen ved å reparere tuppen. Vil du allikevel gjøre det, kan du bruke varmepistol og løsne toppøyet fra bruddstykket. Fylle på med litt epoksylim og remontere toppøyet på det som er igjen av stangdelen din.

 

For det andre vil reklamasjonsgrunnlaget som følge av stangbrudd på en fluestang oppstå nokså umiddelbart etter bruk. Brekkasjen du beskriver har nok med stor sannsynlighet skjedd på et tidligere tidspunkt. Enten ved at ei flue, nymfe har truffet stangemnet under kasting eller at du har mistet stangen over en skarp kant som f.eks en stein.

 

Kontakt forhandleren og spør om de kan skaffe deg en ny stangdel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting:

For det første vil du miste litt av aksjonen på stangen ved å reparere tuppen. Vil du allikevel gjøre det, kan du bruke varmepistol og løsne toppøyet fra bruddstykket. Fylle på med litt epoksylim og remontere toppøyet på det som er igjen av stangdelen din.

 

For det andre vil reklamasjonsgrunnlaget som følge av stangbrudd på en fluestang oppstå nokså umiddelbart etter bruk. Brekkasjen du beskriver har nok med stor sannsynlighet skjedd på et tidligere tidspunkt. Enten ved at ei flue, nymfe har truffet stangemnet under kasting eller at du har mistet stangen over en skarp kant som f.eks en stein.

 

Kontakt forhandleren og spør om de kan skaffe deg en ny stangdel

i see. saken er bare den at jeg ikke har tatt mange kasta og dersom kroken har hektet seg i stanga ville jeg jo merket det? den har liggi inni holderen sin frem til i går, jeg tok den da ut for andre gang, men for første gang med flue på tråden, også vips så knekker den under et tilslag? Med andre ord : den har ikke på noen måte hatt noe form for grunn til å ha knekt på et tidligere tidspunkt...

Ja får høre med forhandler ang ny stang del. Er dette noe de normaltsett har liggenes i butikk? Fingers Crossed! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...