RolvS Posted August 13, 2019 Report Share Posted August 13, 2019 Jeg skal en tur til Ålesund i September, og tenker ta med sjøørett-stanga. Mye vann rundt Ålesund jeg ikke er kjent i så det er stor sjangs for bomtur. Om noen kunne avsløre en fiskeplass som er halv-ok og som kan nås med buss fra Ålesund sentrum, hadde det vært enormt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted August 14, 2019 Report Share Posted August 14, 2019 Hei Rundt selve byen er det litt sparsomt med gode plasser. Men om du kommer deg litt innover i fjordene åpner det seg mange muligheter. Skal ikke påberope meg noe ekspertstatus på fiske i Ålesund siden jeg kommer fra Molde. Men har fisket inn mot Valldalen og Tafjorden. Der er det mye bra. Jan 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted August 17, 2019 Author Report Share Posted August 17, 2019 Takk for clues, @Jan_Haukaas! Er avhengig av kort reiseveg - begrenset med transportmidler (jobbreise, fly, etc...) Blir fort «første og beste» av dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Lykke til da! Jan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts