Jan Skundberg Posted September 5, 2019 Report Share Posted September 5, 2019 Ønsker å kjøpe pent brukt Renzetti Presentation 4000 (høyrehånds). Jan Skundberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Åsbø Posted October 21, 2019 Report Share Posted October 21, 2019 Hei, jeg har en P4000 som er to år gammel, men pent brukt. Eneste mangelen er det sorte plasthjulet som sitter på hvite nylonskruen som strammer rotasjonen. Skulle bestille reservedeler, men klarte å bestille to sett av deler til kjeften i stedet som består av de grønne gummipakningene, kuler, skrue til kjeften og fjær, så da ga jeg meg med det enn så lenge da jeg bruker andre stikker om dagen. hva hadde du tenkt i pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Åsbø Posted October 22, 2019 Report Share Posted October 22, 2019 Snakket med Renzetti i dag. De sender meg ny sånn skrue. Så ila en uke eller to er den helt komplett med relativt mye reservedeler i tillegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Skundberg Posted October 24, 2019 Author Report Share Posted October 24, 2019 Oh. Sweet. 3? Eller en tmc vise 2 Blue i bytte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts