Bounce Posted November 30, 2020 Report Share Posted November 30, 2020 Selger min IKON Midge 10'2" #1/2 nymfestang med tilhørende (konkurransegodkjent) nymfeline + indikator-fortom som ligger på på en Vosseler DC3*. Dette er rendyrket morofiske for små elvene der fiskene er under kilos. Har selv dratt opp småharr i Rørostraktene som bøjer stangen til tupp. Men jeg ser også at andre type fiske kommer til å ta tiden min så denne kan gå videre til en annen intressert. IKON Fishing Products** startet noen år tilbake med å tilby stanger og andre produkter rundt nymfing, og tilbyr nymfestenger som jeg skulle plassere i mid-segmentet. Kanskje ikke der helt på toppen men kvalitetsprodukter til fiske. Det hender seg også at de ligger 20km fra gamle hjemstedet mitt i sentral Finland. Tenker rundt 3000NOK for hele pakken. Samtidig er jeg i utkikk etter en kjappere grafitt femmer mellom 8.5-9 fot for de gangene glassfiber ikke slenger ut nok med line. Så dersom du ligger på en og har lyst å prøve litt nymfing i småelv, la oss snakke om det skulle løse seg. * med ekstra spole ** https://www.ikonfishingproducts.com (skulle man ønske å øve sin finsk...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted April 28 Author Report Share Posted April 28 Løfter denne litt. Noen som kunne ha interesse for lett nymfefiske? Kjøp eller bytte til noe interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts