Stig Gaarden Posted April 21 Report Share Posted April 21 Bra aktivitet på SØ.Kobberbassen funka👍.De fleste jeg landet,var noe mager enda.Alle ble sluppet. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Roger Posted April 22 Report Share Posted April 22 Skulle bodd i Åfjord . Var i tjønna der du fikk på mygg her om dagen. Vaket en i vika rett foran meg. Uheldigvis hadde jeg bare med fotoapparatet. Men med bildene du legger ut, må jeg snart få startet sesongen jeg også. God motivasjon. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Gaarden Posted April 22 Author Report Share Posted April 22 Litt demotiverende været for tiden....men fisken ser ut til å takle det bedre enn meg.Er ikke den helt store aktiviteten på insektene enda,men det eksploderer vel når tempen stiger.Prøvde biller på den samme tjønna på Søndag,men ikke noe interesse for den.Sikkert for tidlig/kaldt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rimol Posted April 22 Report Share Posted April 22 Fint Stig, jeg prøvde på langfjæra i går, ikke livstegn. Må bare bli bedre heretter 😀 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Gaarden Posted April 24 Author Report Share Posted April 24 Det løsner👍.2 grader og snø i Åfjord i dag🥶. Kan bare bli bedre no..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rimol Posted April 24 Report Share Posted April 24 Heldig du Stig,- kan bynn å rote i laksefluan, og elv som åpner snart. Jeg kommer ikke i elva vår før midt i juni 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Gaarden Posted May 8 Author Report Share Posted May 8 Stig Gaarden skrev (På 21.4.2024 den 17.06): Bra aktivitet på SØ.Kobberbassen funka👍.De fleste jeg landet,var noe mager enda.Alle ble sluppet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Gaarden Posted May 8 Author Report Share Posted May 8 Samme plass som tidliger i vår,men skitten sjø og lite aktivitet.Tre "undermålere"..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts